Ancora Sp. z o.o.

PDF Drukuj Email

Oferta tylko na administrowanie w przypadku
sprawnie funkcjonującego Zarządu obejmuje :


1. Obsługę rachunkową właścicieli

  • Sprawowanie pieczy nad księgowości Wspólnoty w sposób umożliwiający Zarządowi rozliczenie się z zarządu nieruchomością wspólną
  • Prowadzenie ewidencji wpływów i wydatków wspólnoty w oparciu o plan kont generowany w  systemie  ZUI Mieszczanin
  • Prowadzenie ewidencji  wpłat i obciążeń poszczególnych właścicieli na podstawie  indywidualnych umów w oparciu  o  profesjonalne moduły czynszowe i rozliczeniowe firmy ZUI Mieszczanin oraz publikowanie ich w E-Kartotece
  • Rozliczanie z właścicielami zużyć mediów przypadających na ich lokale zgodnie z odczytami liczników w lokalach oraz liczników głównych
  • Wykonywanie naliczeń wynikających z planów gospodarczych wspólnoty i zakupów mediów przez wspólnotę


2. Utrzymanie techniczne budynku

  • Prowadzenie książki obiektu i wykonywanie okresowych (rocznych) przeglądów obiektu oraz inne czynności przewidywane Prawem Budowlanym
  • Kontrola nad  utrzymaniem czystości i  porządku w części wspólnej
  • Kontrola i analiza dostaw energii, wody itd.  do lokali i do części wspólnych
  • Obsługę formalno-prawną Zarządu
  • Ewidencja właścicieli  i ich udziałów w nieruchomości wraz z przechowywaniem aktów notarialnych
  • Ewidencja dodatków mieszkaniowych i wydawanie zaświadczeń (współpraca z odpowiednimi komórkami organizacyjnymi gminy)
  • Prowadzenie bieżącej korespondencji wspólnoty
  • Przygotowanie założeń do rocznego planu remontów i budżetu Wspólnoty na bieżący rok, celem umożliwienia Zarządowi przygotowania w/w dokumentów do zatwierdzenia przez zebranie Wspólnoty
  • Informowanie Zarządu o zmianach uregulowań prawnych w zakresie dotyczącym wspólnot mieszkaniowych
 

Sonda

Czy podoba Ci się nowa szata graficzna naszej strony?
 

Aktualności

Rodo Informacje

Uwaga ! Administracja Ancora prosi o wypełnienie i przesłanie na nasz adres Formularza danych do kontaktu na odległość. Zgodnie z wymogami RODO  by kontaktować się z Państwem konieczna jest zgoda...

Czwartek, 13 Grudzień 2018

Czytaj więcej

Nowa usługa w E-kartotece

Szanowni Państwo, Rozpoczynamy kampanią informacyjną dla mieszkańców o wdrożeniu aplikacji mobilnej e-kartoteka. Udostępniając jej przyszłym użytkownikom kluczowe informacje, chcemy zaprezentować nowe możliwości w komunikacji pomiędzy zarządcą i mieszkańcami poprzez wygodną...

Piątek, 30 Listopad 2018

Czytaj więcej

wodomierze

Administracja Ancora przypomina o konieczności podania odczytów wodomierzy na koniec czerwca i na koniec grudnia każdego roku, oczywiście dotyczy to nieruchomości nie wyposażonych w wodomierze z odczytem radiowym.  Opóźnienie w...

Wtorek, 29 Listopad 2016

Czytaj więcej

Więcej w: Aktualności, Aktualności

100%
-
+
1
Pokaż opcje
Ulti Clocks content
Piatek, 23 października 2020

Kto nas odwiedza?

Naszą witrynę przegląda teraz 4 gości 

W fotogalerii...

03ancora
Image Detail

Jak do nas trafić?

Podaj swój adres, wspólnie zaplanujemy trasę dojazdu


Godziny pracy


Poniedziałek: 9.oo-16.oo:
Wtorek: 10.oo-17.oo:
Środa: 9.oo-16.oo:
Czwartek: 10.oo-17.oo:
Piątek: 9.oo-16.oo:
Sobota: zamknięte:
Niedziela: zamknięte:
Znajdujesz się w  : Start Oferta Administrowanie